Meny

Frakt – retur

LEVERINGSALTERNATIVER MED POSTEN:

⭐️ «Pakke i Postkassen med RFID» – gratis 

Posten leverer pakken din i postkassen. Er pakken for stor, tar postbudet den med tilbake til ditt lokale hentested. (postkontor/nærbutikk.)
Når en av disse mottar pakken, får du sms/epost med hentekode. 

Sendingen tar fra 2–5 dager.

⭐️«Levert til hentested» – kr 150

Pakken din sendes direkte til ditt lokale hentested (postkontor/nærbutikk) og aktuelle sted sender deg sms/epost med hentekode.

Sendingen tar fra 1–2 dager, til store deler av landet.

Klimanøytral; Posten frakter pakken din så miljøvennlig som mulig; bruker tog fremfor bil der det er mulig, og kompenserer for restutslipp gjennom kjøp av CO2-kvoter.

⭐️«Hent i Pakkeboks» – kr 150

Pakkeboks lar deg hente pakken din nærmere der du bor eller ferdes, til alle døgnets tider. For å hente pakker i Pakkeboks bruker du Posten-appen. Du vil få beskjed når pakken er på vei og når den er klar til å hentes. Når du skal hente pakken din, bruker du appen til å åpne luken i automaten.

OBS! Fra og med 1. oktober 2022 endres hentefrist for pakkeboks fra 14 til 7 dager. Mottakere som har behov for at pakken ligger lenger kan enkelt og kostnadsfritt forlenge hentefrist fra 7 til 14 dager i Posten-appen eller via sms. 

⭐️«Levert hjem» – kr 250 

Du får pakken levert hjem på døren. Posten sender deg sms med lenke hvor du får informasjon om estimert leveringstidspunkt innenfor et én-times intervall. Du kan følge pakken og gjøre valg underveis (bl.a. be Posten sette igjen pakken dersom du ikke er hjemme, eller du kan endre ønsket utleveringsdag).

Pakken leveres mellom 08–17 eller 17–21, basert på hvor i landet du bor. 
I Oslo leverer også Posten hjem på lørdager.

Et annet alternativ:

⭐️«Hente hos MOO (Bogstadveien 25)» – gratis 

Ønsker du å hente pakken din hos MOO i Bogstadveien 25, haker du av for det og pakken din kan hentes samme dag du bestiller (minus søndager) i butikkens åpningstider; hverdager 10–17 (torsdag 10–18) og lørdag 10–16.

RETUR:
Når du sender varer tilbake til MOO, betaler du selv fraktkostnadene. Bruk helst samme eske som du fikk varen i. Vi anbefaler å benytte forsendelsesmetoder som legger til rette for sporing av pakken (gjør det enklere for Posten å finne pakken dersom den skulle blir borte). Dersom pakken blir skadet eller borte ved retur til Moolight AS er det avsender som er betalingsansvarlig. 

Retur sendes eller leveres til:
Moolight AS
Bogstadveien 25
0355 Oslo
Mobil nr.: 950 83 127

REFUSJON:
Når retur er hentet av MOO eller mottatt i Bogstadveien 25, og produktet tilfredsstiller våre krav ved retur, blir ordren refundert av MOO og kjøpesummen tilbakeføres din konto fra enten KLARNA eller VIPPS (avhenger av hvilken betalingsløsning du har valgt).

Ved spørsmål ring vår kundetelefon 950 83 127 – betjenes i butikkens åpningstid;
mandag-onsdag 10-17, torsdag-fredag 10-18 og lørdag 10–16.

Les mer

OK

Du vil ikke tro hva som skjedde …

Nei takk

Sett deg på venteliste! Vi sender deg en e-post når produktet er tilbake på lager.