Sporing

Vi leverer pakker over 7 cm tykkelse via Posten/sporing. Hente melding sendes via sms og/eller epost. Pakkene blir sendt ut fra vårt lager i Bogstadveien hver dag, mandag til fredag. Posten vil levere pakken innen 2–5 virkedager, og du vil få en sms og/eller epost når pakken er klar for henting på ditt lokale postkontor eller post i butikk.

Små pakker innenfor 2–7 cm tykkelse sendes og leveres rett i din PostkassePosten.

Mottaker er selv ansvarlig for å oppgi korrekt adresse der mottaker, eller andre, er tilgjengelig for levering. Dersom du oppgir feil adresse, dersom du ønsker omadressering, ikke befinner deg på oppgitt adresse, ved retur på grunn av manglende mottak vil ekstraomkostninger og/eller gebyrer for dette viderefaktureres mottaker.  Denne fakturaen vil bli sendt til samme epostadresse som mottaker fikk ordrebekreftelsen på.

Foreløpig leverer vi kun i Norge.
At the moment we only ship within Norway.

Angrerett
Du har alltid 14 dagers bytte- og returrett. For å kunne returnere må produktet være ubrukt og fremstå som ny. Originalemballasjen og eventuelle merkelapper skal legges ved returen. Om varen er returnert i uforsvarlig stand har vi rett til å nekte refusjon.

Vi garanterer at varene du har bestilt er feilfrie ved levering. Skulle du allikevel motta en defekt eller få levert feil vare tar du kontakt med kundeservice på moo@moo.no så snart som mulig, og innen 14 dager.

Vi betaler selvsagt returporto for feilekspederte eller defekte varer dersom kontonummer sendes til moo@moo.no sammen med en scannet kvittering for utlegg av porto samt kopi av korrespondanse med kundebehandler. Moolight AS forbeholder seg retten til å avvise bruk av angrerett dersom varen fremstår som brukt eller på andre måter skadet i forbindelse med kundens kontakt med produktet.

Slik gjør du bytte/retur:
Når du sender varer tilbake til oss skal du helst bruke samme pose som du fikk varene i. Vi anbefaler alle å benytte forsendelsesmetoder som legger til rette for sporing av pakke, dersom varen blir skadet eller blir borte ved retur til Moolight AS er det kunden som er betalingsansvarlig.

Returer og bytte sendes eller leveres til:
Moolight AS
Bogstadveien 25
0355 Oslo
Mobil nr: 950 83 127

Når returen er hentet av oss eller mottatt i Bogstadveien 25, og produktet tilfredsstiller våre krav ved retur, blir ordren refundert av oss og kjøpesummen tilbakeføres din konto fra enten KLARNA eller VIPPS (avhenger av hvilken betalingsløsning som er valgt).

Reklamasjon:
Vi forholder oss til Forbrukerrådets retningslinjer for reklamasjonsrett. Fordi det stort sett alltid vil være hensiktsmessig å reparere en skade, heller enn å direkte bytte i ny vare, så forbeholder Moolight AS seg retten til å reparere feil, skade eller mangler inntil to ganger før kunde har krav på rabatt, nytt produkt eller pengene tilbake.

Dersom en vare har feil, skade eller mangler som oppstår innenfor 2 år fra kjøpsdato er dette noe Moolight AS reparerer uten kostnad for kunde. For feil, skade eller mangler som oppstår mellom 2 og 5 år fra kjøpsdato forbeholder Moolight AS seg retten til å vurdere om skaden skyldes produksjonssvakhet/feil eller om det er en konsekvens av naturlig slitasje. Denne vurderingen ligger til grunn for om Moolight AS står økonomisk ansvarlig for en reparasjon eller om kunden selv må bekoste dette. Ved feil, skade eller mangler mer enn 5 år fra kjøpsdato er kunde selv økonomisk ansvarlig for reparasjon og vedlikehold. Ved en reklamasjon undersøker vi varen, i visse tilfeller må vi sende produktet til leverandøren for at de skal undersøke produktet. Normalt tar det ikke mer enn 4 uker fra vi mottar varen før den returneres tilbake til kunde, ved behov for ytterligere undersøkelser eller bestilling av deler o.l. kan dette ta noe lengre tid. I slike tilfeller avtales dette med kunde.

Når du sender varer tilbake til oss anbefaler vi å benytte forsendelsesmetoder som legger til rette for sporing av pakke, dersom varen blir skadet eller blir borte ved retur til Moolight AS er det kunden som er betalingsansvarlig. Moolight AS dekker kostnader for retur av reklamasjon dersom kontonummer sendes til moo@moo.no sammen med en scannet kvittering for portoutlegg samt kopi av korrespondanse med kundebehandler. Reklamasjoner sendes til:

Moolight AS
Bogstadveien 25
0355 Oslo

Mobil nr.: 950 83 127

Husk å legge ved notat om hvorfor reklamasjonen er sendt inn, sammen med navn, adresse, telefonnummer og mailadresse. Dette er nødvendig for å raskt kunne returnere vesken etter reparasjon.

Vi setter stor pris på dine tilbakemeldinger som kunde. Har du meninger eller er usikker på noe, er det bra om du tar kontakt med oss. Ved en reklamasjon ber vi deg alltid ta kontakt med oss først.

Om Moolight AS skinnkvalitet
Skinn er et levende materiale som det ikke er mulig å få i metervare der hver eneste meter er like hverandre, og det er begrensninger for hvor mye skinn en ku kan ha. Derfor vil noen deler av skinnet være mykere enn andre, ut i fra hvor på kroppen til kua skinnet kommer fra. På samme måte kan innfargingen få bittesmå nyanseforskjeller siden deler av skinnet kan ta til seg litt mer farge enn andre. Dette er ikke grunnlag for reklamasjon.
For oss bidrar dette til det levende og myke inntrykket vi i Moolight AS er opptatt av, og det er viktig for oss å bruke hele skinnet og ikke bidra til en bruk og kast kultur vi ikke kan stå inne for.

Moolight AS har utarbeidet denne skinnkvaliteten over tid, den røffe overflaten er et bevisst valg for at veskene våre skal ha et levende uttrykk allerede fra de pakkes ut av esken sin.

Du vil ikke tro hva som skjedde …

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”true” ajax=”true”]

Nei takk

Sett deg på venteliste! Vi sender deg en e-post når produktet er tilbake på lager.