Meny

Kjøpsbetingelser

Er du under 18 år må du ha tillatelse av foresatt/verge for å bestille hos oss.

Uavhentede pakker

Mottaker er selv ansvarlig for å oppgi korrekt adresse der mottaker, eller andre, er tilgjengelig for levering. Mottaker er også ansvarlig for å være tilgjengelig på oppgitt telefon nummer slik at Bring kan kontakte mottaker for utlevering av ordre. Dersom du oppgir feil adresse, dersom du ønsker omadressering, ikke befinner deg på oppgitt adresse, ved retur på grunn av manglende mottak, ved forsinkelse ved tilfelle av at Bring ikke når mottaker på oppgitt tlf nr vil ekstraomkostninger og/eller gebyrer for dette viderefaktureres motakker. Denne fakturaen vil bli sendt til samme epostadresse som mottaker fikk ordrebekreftelsen på.

Sikkerhet

Moolight AS tar seg retten til å heve kjøp om vi mistenker bedrageri/svindel.

Ordrebekreftelse

Når vi har mottatt bestillingen din sender vi deg en bekreftelse per epost med informasjon om bestillingen din. Kontroller alltid ordrebekreftelsen slik at alt ser korrekt ut. Skulle det være noe du lurer på, kontakt kundeservicen vår snarest på moo@moo.no. Ta vare på ordrebekreftelsen din slik at du har den ved eventuelle spørsmål til kundeservice. Kontakter du kundeservice må du ha ordrenummer som referanse. Om du vil endre eller avbestille en bestilling kan du kontakte kundeservice umiddelbart.

Salg og tilbud

Prisene på salgsvarer gjelder så lenge artikkelen finnes på lageret.
Vi reserverer oss for at varen blir utsolgt og for prisfeil som kan oppstå. Av og til kan en vare du bestiller blir utsolgt før systemet vårt kan oppdatere dette. Dette kan oppstå når flere bestiller samme vare samtidig. Denne varen vil bli rest notert i maks 5 dager. Det vil si at vi venter for å se om varen kommer inn til oss på nytt. Vi sender deg en informasjonsmail om dette innen 1–3 dager. Kontakt da kundeservice om du ønsker å endre bestillingen eller ønsker å annullere restnoteringen.

Transport

Moolight AS sender alle sine varer med Bring. Om varen blir skadet eller blir borte under transporten til kunden er Moolight AS ansvarlig, men du må gi beskjed til Bring med en gang du oppdager skader. Du må også kontakte kundeservice på moo@moo.no angående skadet/bortkommet pakke innen 14 dager. Om varen blir skadet eller blir borte ved retur tilbake til Moolight AS er det kunden som er betalingsansvarlig. Dersom du oppgir feil leveringsadresse, og vi må omadressere leveringen din etter at varene er sendt fra vårt lager, vil du bli etterfakturert for dette. Denne fakturaen vil bli sendt til samme epostadresse som du mottar ordrebekreftelsen på. Dersom du mailer oss korrekt adresse, og vi får korrigert adressen før varene forlater vårt lager, vil det ikke påløpe noe ekstra beløp.

Leveringsbetingelser

Vi leverer pakker over 7 cm tykkelse via Bring, hvor du vil få en hentelapp i din postkasse for å hente pakken. Pakkene blir sendt ut fra vårt lager i Theresesgate hver dag, mandag til fredag. Bring vil levere pakken innen 2–4 virkedager, og du vil få en SMS når pakken er klar for henting på ditt lokale postkontor eller post i butikk.

Små bestillinger innenfor 2–7 cm tykkelse vil sendes i Posten.

Mottaker er selv ansvarlig for å oppgi korrekt adresse der mottaker, eller andre, er tilgjengelig for levering. Dersom du oppgir feil adresse, dersom du ønsker omadressering, ikke befinner deg på oppgitt adresse, ved retur på grunn av manglende mottak vil ekstraomkostninger og/eller gebyrer for dette viderefaktureres mottaker.  Denne fakturaen vil bli sendt til samme epostadresse som mottaker fikk ordrebekreftelsen på.

Foreløpig leverer vi kun i Norge.
At the moment we only ship within Norway.

Betalningsvilkår

Moolight AS (organisasjonsnummer 988 124 990). 
Moms på 25 % inngår i alle priser. Ingen andre avgifter enn de som står i varelisten når du gjennomfører kjøpet ditt kommer i tillegg.
Alle kjøp på våre nettsider betales via Klarna Checkout.

Rabatter og salg

Prosentrabatter fra rabattkoder gjelder ikke på salgsvarer.

Du vil ikke tro hva som skjedde …

Nei takk